Напишіть нам

Зворотній за'язок

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Травень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 134

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

Наша кнопка

Білоцерківське ВПУ БС




Понеділок, 10.05.2021, 11:19
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS
ДПТНЗ "Білоцерківське вище професійне училище
будівництва та сервісу"
Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід
Кваліфікаційні характеристики


ОСВІТНЬО-КВАЛІФІКАЦІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА

випускника професійно-технічного навчального закладу

1.       Професія — 5123 "Офіціант”

2.       Кваліфікація — 3 розряд

3.       Кваліфікаційні вимоги

Повинен знати:

  • асортимент, рецептури, технологію виготовлення страв і напоїв;
  • кулінарну характеристику страв і напоїв; правила і технічні прийоми обслуговування споживачів;
  • форми складання серветок;
  • правила оформлення столу квітами;
  • види меню, порядок запису страв і напоїв в меню;
  • правила і порядок подавання страв і напоїв, вимоги до їх оформлення і температури;
  • відповідність асортименту вино-горілчаних виробів характеру страв;
  • порядок оформлення рахунків та форми розрахунку із споживачами, в тому числі за кредитними картками;
  • види і призначення посуду, приборів, столової білизни, способи їх зберігання;
  • правила експлуатації відповідних видів торгівельно-технологічного обладнання, ЕККА, виробничого інвентарю, інструменту, ваговимірювальних приладів, їх призначення та використання в технологічному процесі;
  • правила роботи закладів ресторанного господарства;
  • санітарні правила для закладів ресторанного господарства;
  • правила роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами;
  • основи психології;
  • принципи професійної етики;
  • іноземну мову в межах розмовного мінімуму;
  • правила і норми охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієни.
  • економічні досягнення необхідні для успішного виконання професійних завдань і обов’язків;

Повинен уміти:

  • готувати зал до обслуговування споживачів, отримувати посуд, прибори, столову білизну;
  • полірувати посуд, прибори;
  • складати серветки різними способами;
  • здійснювати попередню сервіровку столів;
  • приймати замовлення від споживачів;
  • отримувати страви в роздавальні та в буфеті;
  • подавати страви і напої;
  • обслуговувати неофіційні банкети;
  • оформляти рахунки і розраховуватися по них із споживачами;
  • прибирати використаний посуд та прибори;
  • замінювати столову білизну.

 

4.       Загальнопрофесійні вимоги

5.       Повинен:

а)       раціонально та ефективно організовувати працю на робочому місці;

б)       дотримуватись норм технологічного процесу;

в)       не допускати браку в роботі;

г)        знати й виконувати вимоги нормативних актів про охорону праці й навколишноього середовища, додержуватись норм, методів і прийомів безпечного ведення робіт;

д)       використовувати в разі необхідності засоби попередження і усунення природних і непередбачених негативних явищ (пожежі, аварії, повені, тощо);

е)       знати інформаційні технології;

ж)      правові питання галузі.

6.       Вимоги до освітнього рівня осіб, які навчатимуться в системі професійно-технічної освіти:

повна або базова загальна середня освіта. Без вимог до стажу роботи.

7.       Сфера професійного використання випускника: торгівля та заклади ресторанного господарства. Загальні роботи з обслуговування споживачів в закладах ресторанного господарства.

8.       Специфічні вимоги

7.1 Вік: після закінчення терміну навчання – не менше 18 років.

7.2 Стать: жіноча, чоловіча.

7.3 Медичні обмеження.


1.       Професія - 5123 "Офіціант”

2.       Кваліфікація - 4 розряд

3.       Кваліфікаційні вимоги

 

Повинен знати:

  • види обслуговування споживачів та сервіровки столів в ресторанах, кафе та барах з включенням в меню виготовлених на замовлення та фірмових страв, напоїв, кондитерських виробів;
  • види та правила сервіровки столів та обслуговування різноманітних урочистостей за замовленнями підприємств, організацій, окремих споживачів;
  • асортимент, кулінарні характеристики, правила подавання страв та ціни на них;
  • види, призначення та вимоги до посуду, приборів, білизни, що використовуються, порядок їх отримання та здавання;
  • правила експлуатації відповідних видів торгово-технологічного обладнання, ЕККА, виробничого інвентарю, інструменту, ваговимірювальних приладів, їх призначення та використання в технологічному процесі;
  • правила етикету під час обслуговування споживачів;
  • порядок розрахунків із споживачами за готівку та у безготівковому порядку;
  • правила ведення обліку та здавання виручки;
  • біологічне значення їжі, хімічний склад, чинники зовнішнього середовища, що впливають на харчові продукти, причини харчових отруєнь та їх попередження;
  • правила і норми охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієни.

Повинен уміти:

  • використовувати обладнання та інвентар за призначенням, надавати першу допомогу при харчових отруєннях;
  • обслуговувати споживачів в закладах ресторанного господарства із складною сервіровкою столів, прийомом замовлень від споживачів;
  • готувати зал до обслуговування;
  • отримувати посуд, прибори, білизну і здавати їх після закінчення зміни;
  • прибирати столи;
  • здійснювати попередню сервіровку столів залежно від виду обслуговування;
  • надавати споживачам допомогу під час вибору страв і напоїв, рекомендувати напої до страв, подавати їх на столи;
  • розраховуватись із споживачами, виписувати рахунок на бланку встановленої форми;
  • здавати виручку в касу закладу в установленому порядку;
  • обслуговувати весілля, товариські зустрічі, вечори відпочинку, ювілеї тощо в закладах ресторанного господарства, на підприємстві замовника та вдома.

4.       Загальнопрофесійні вимоги

Повинен :

а)       раціонально та ефективно організовувати працю на робочому місці;

б)       дотримуватись норм технологічного процесу;

в)       не допускати браку в роботі;

г)        знати й виконувати вимоги нормативних актів про охорону праці й навколишноього середовища, додержуватись норм, методів і прийомів безпечного ведення робіт;

д)       використовувати в разі необхідності засоби попередження і усунення природних і непередбачених негативних явищ (пожежі, аварії, повені, тощо);

е)       знати інформаційні технології;

ж)      правові питання галузі.

5.       Вимоги до освітньо-кваліфікаційного рівня осіб, які навчатимуться в системі професійно-технічної освіти:

Попередній освітньо-кваліфікаційний рівень – „Офіціант” третього розряду:

- за умови продовження первинної професійної підготовки в професійно-технічних навчальних закладах другого та третього атестаційного рівнів без вимог до стажу роботи;

- за умови підвищення кваліфікації стаж роботи за професією „Офіціант” третьго розряду не менше одного року.

6.       Сфера професійного використання випускника: торгівля та заклади ресторанного госпродарства. Загальні роботи з обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства.

7.        Специфічні вимоги

7.1 Вік: після закінчення терміну навчання – не менше 18 років.

7.2 Стать: жіноча, чоловіча.

7.3 Медичні обмеження.


Вгору
Copyright MyCorp © 2021