Напишіть нам

Зворотній за'язок

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Травень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 134

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

Наша кнопка

Білоцерківське ВПУ БС




Понеділок, 10.05.2021, 11:47
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS
ДПТНЗ "Білоцерківське вище професійне училище
будівництва та сервісу"
Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід
Один день Місячника методичної роботи


 

Один день Місячника методичної роботи

 

Продовжується Місячник методичної роботи. Різноманітний та методично насиченим був день – 20 лютого у Білоцерківському ВПУ БС.

20 лютого Горська Тетяна Вікторівна, викладач історії та правознавства, презентувала у 35 групі, що навчається за професією «Кухар; кондитер» відкритий урок з історії України на тему «Дисидентський рух: течії, форми та методи боротьби».

Мета уроку: охарактеризувати причини активізації опозиційного руху в Україні в другій половині 60-х років, основні напрями та форми діяльності дисидентів; продовжити ознайомлення з найвідомішими представниками; узагальнити та систематизувати знання з даної теми; розвивати вміння критично мислити, працювати з різноманітними історичними джерелами, висловлювати власну думку, робити висновки; виховувати в учнів почуття патріотизму за свій народ, поваги до історичного минулого своєї держави.

На уроці були використані різні форми роботи: вправа «Асоціація», рольова гра – фрагмент судового засідання «Суд над діячами Української робітничо-селянської спілки», робота з історичними джерелами, візуальними джерелами, робота у малих групах, дискусія тощо. Урок супроводжувався презентацією. Учні були активними, працювали, як одна команда, давали змістовні відповіді на запитання.

Шолом Ольга Володимирівна, викладач будівельного креслення провела відкритий урок на тему «Поняття про переріз. Види перерізів: винесені та накладені» у 22 групі, що навчаються за професією «Муляр; лицювальник-плиточник».

Мета уроку: сформувати поняття «переріз», ознайомити учнів з видами перерізів, їх виконанням та позначенням; розвивати просторову уяву, просторове мислення, креслярських навичок; виховати уважність, зосередженість, охайність при виконанні креслень.

Урок супроводжувався мультимедійною презентацією «Перерізи», де в доступній формі було доведено учням метод отримання перерізів, правила виконання перерізів за стандартами креслення. Урок проходив у постійному контакті з аудиторією. Для закріплення нових знань здобувачі освіти виконали інтерактивні вправи та практичне завдання, де необхідно було накреслити перерізи деталей різної конфігурації.

Викладач іноземної мови Блоха Олександр Володимирович, запросив колег на відкритий урок «Мій улюблений художник». Заняття проводилося у 36 групі, що навчається за професією «Кухар; кондитер».

Мета уроку: практикувати учнів в усному мовленні та читанні текстів з розумінням основного змісту прочитаного ознайомити учнів з видатними художниками та їхніми картинами: продовжувати розвивати в учнів навики сприймання на слух, пам'ять та увагу; виховувати у здобувачів освіти любов до мистецтва.

Урок супроводжувався мультимедійною презентацією, були використані інтерактивні методи навчання.

Завершив методичний день Парад інноваційних методів навчання «Навчаючись – учусь». Дяченко Олена Вікторівна, методист наголосила колегам про важливість використання в освітньому процесі використання інноваційних технологій, які швидко увійшли в усі галузі нашого життя. Інновація, за С. Батишевим, це комплексний процес створення, розповсюдження та використання нового практичного засобу (новизни, нововведення) в галузі техніки, технології, наукових досліджень. Патріарх професійної педагогіки завжди підтримував новаторські починання педагогічних колективів ПТНЗ шанував і високо оцінював діяльність системи професійно-технічної освіти.

Рушійною силою інноваційної діяльності є педагог як творча особистість. Сьогодні практично немає такого педагога, який не замислювався б над важливими життєвими питаннями: «Як зробити свій урок цікавим, яскравим, незабутнім? Як залучити учнів до активного та творчого процесу на уроці?»

Багато педагогів училища намагаються урізноманітнити свої уроки, зацікавити ними учнів, використовуючи інтерактивні технології в роботі.

Досвідом у використання інноваційних методів навчання поділилися педагоги училища: Олександр Володирович Блоха, викладач іноземних мов розповів про проектування освітнього процесу Сергія Батишева; Світлана Миколаївна Власюк, викладач іноземної мови та зарубіжної літератури – про комп’ютерні презентації – важливої складової сучасного уроку; Анна Юріївна Тимощук, майстер виробничого навчання та Валентина Петрівна Кузьменко, викладач математики наголосили про важливість інтерактивних вправ та ігор в освітньому процесі; Маргарита Володимирівна Перва, викладач предмета «Охорона праці» – про медіаграмотність – важливої складової сучасного педагога; Алла Володимирівна Титова, викладач української мови та літератури розповіла про персональний сайт – одного із засобів інформатизації навчального процесу; Ігор Сергійович Удовик, викладач спеціальних дисциплін інформував колег про методику проведення вебінарів, інтернет-конференцій; Наталія Олександрівна Кірпа, викладач географії та економіки – про методику створення позанавчальних заходів; Ірина Ігорівна Вініченко, практичний психолог та Тетяна Леонтіївна Лобода, соціальний педагог провели міні-тренінг «Толерантність як показник компетентностей педагога» .

Таким чином, колеги зробили висновок, що сучасні технології навчання тісно пов’язані з розвитком комп’ютерної техніки, інформаційних технологій та інформаційних систем в освіті. Тому, використання інформаційно-цифрових технологій і інформаційно-комунікативних технологій (засобів мультимедійних технологій) в освітньому процесі підготовки кваліфікованих робітників є об’єктивним процесом формування професійної компетентності майбутніх фахівців.

Педагоги переконаєтесь у тому, що доробок С. Я. Батишева є актуальним теоретичним підґрунтям модернізації професійно-технічної освіти, бо впровадження інноваційних методів у освітньому процесі значно покращує якість подачі навчального матеріалу й результативність його засвоєння учнями, збагачує зміст, підвищує мотивацію до навчання, створює умови для більш тісного партнерства між педагогами та учнями.

 

 

 

Відкритий урок Горської Тетяни Вікторівної, викладача історії та правознавства

у 36 групі.

Відкритий урок Шолом Ольги Володимсирівни, викладача будівельного креслення

Відкритий урок Блохи Олександра Володимировича, викладача іноземної мови

Відкритий урок Кучерявого Миколи Івановича, майстра виробничого навчання у 2 групі.

Тема уроку: "Мурування стовпів за трирядною системою перев'язування швів".

Парад інноваційних методів навчання "Навчаючи - учусь"

 

 


Вгору
Copyright MyCorp © 2021